LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Festen (1998) 7,94 31
2 Moja droga Wendy (2005) 6,22 9
3 Wszystko dla miłości (2003) 5,50 8
1.Wszystko dla Miłości - dla mnie to jest jakby genialna baśń osadzona w niedalekiej przyszłości taka baśń poprostu baśń
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Festen (1998) 7,75 63
2 Polowanie (2012) 7,49 78
3 Moja droga Wendy (2005) 6,63 16
4 Submarino (2010) 6,50 10
5 Wszystko dla miłości (2003) 4,60 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Festen (1998) 7,67 94
2 Polowanie (2012) 7,56 122
3 Moja droga Wendy (2005) 6,57 21
4 Submarino (2010) 6,55 11
5 Z dala od zgiełku (2015) 6,00 29
6 Komuna (2016) 5,49 35
7 Wszystko dla miłości (2003) 5,00 18
1. Polowanie 7/10
2. Wszystko dla miłości (nie potrafie wymiernie ocenić tego filmu)
3. Festen 7/10
4. Submarino 7/10
5. Moja droga Wendy 6/10
1. Festen - 7/10
2. Dear Wendy - 6/10
3. Polowanie - 5/10
4. Submarino - 5/10
5. Wszystko dla miłości - 5/10
jak na razie po obejrzeniu dopiero 4 filmów Vinterberga moim nr 1 jest Festen 10/10 ;)
a co do reszty to:
2. Polowanie 9/10
3. Submarino 9/10
4. Bohaterowie 8/10
po obejrzeniu większej liczby jego filmów mój ranking na pewno ulegnie zmianie, ale Festen raczej nie spadnie z 1 miejsca :D
1. Festen 7/10 ( Doceniam znaczenie dla kinematografii i maksymalnie trudne zdjęcia, ale co z tego? Idioci von Triera są lepszą Dogmą )
2. Wszystko dla miłości 7/10
3. Submarino 7/10
4. Polowanie 7/10
5. Dear Wendy 6+/10
1 - Z dala od zgiełku - 8
2 - Submarino - 7
3 - Polowanie - 7
4 - Bohaterowie - 6
5 - When A Man Comes Home (2007) - 6
6 - Kursk - 5
7 - Komuna - 5
8 - Moja droga Wendy - 5
9 - Na rauszu - 5
10 - Festen - 5
11 - Wszystko dla miłości - 4
ponadto we współpracy:
D-Dag - 4